Fredag

Jag är sjuk =( har feber, snörvlar, hostar och fryser. De värker i kroppen. Vart bara värre och värre igår och sen när jag kommit hem de var nog då febern kom på riktigt.
Var hos S på kvällen, käkade lite sen låg jag under en filt på sängen så kolla vi på teve. Åkte hem strax innan midnatt.

Tur iaf att jag är ledig idag, men i morrn är de meningen att jag ska jobba, men mår jag så här så tänker jag absolut inte göra de..

Åh så typiskt att man skulle bli sjuk igen, hade ju som jag skulle göra idag. Köra Ari går ju fetbort, men dammsuga de måste jag nog göra innan dammråttorna anfaller, inte går de att få Charlie och göra de heller.. hihi!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh stackare, jag vet hur du känner! Jag är också hemma idag, min kropp känns som en urvriden disktrasa. Så ONT ta me sjutton överallt. Och feber. Fy. Har så dåligt samvete för att jag inte kan köra nåt...suck. Men du, skit i dammråttorna! De kan du ta när du blir frisk :) De försvinner ingenstans ;-)

Krya på dig!

2009-02-06 @ 12:08:00
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback