Wednesday 9 december

Jobbat sista dan för denna vecka nu. Är lite långledig och går på nästa onsdag igen.

Imorrn styr jag och Charlie kosan till Östersund. Ska dit på min farmors begravning som är på fredag, sen åker jag hem på lördagen är de tänkt. Sofie ska sköta om Ari åt mej under tiden.

Jag började packa lite igår kväll och ska packa de sista imorgon, för lite av de som ska med ska jag ju ha imorgon innan jag drar.

Är lite uppstressad för de hela, de är ju inte varje dag man åker ca 35 mil och besöker folk(!) man inte sett på en sisådär 21 år... Allt går säkert bra, men är lite nervös och värre lär de nog vara imorrn.

Ska strax springa ett varv med dammsugaren sen göra nå och äta.

Få se om jag bloggar nå mer innan jag åker, annars kanske de blir lite bloggat från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback