Söndag

Idag har jag och mammsen vart på en liten shoppingrunda till Mora. DOm hade nämligen billiga hundburar endast idag på djurmagasinet. Jag är ju i behov av en bur då vi ska på utställningar då de är ganska drygt ocg gå omkring med Charlie hela tiden. Hade en jäkla tur idag iaf, fanns bara en XL bur kvar och så klart köpte jag den. Sen var vi på ÖoB och handlade lite smått och gott, vidare till Dollar Store och som avslutning in på Ica Maxi. Innan vi styrde kosan hemåt tog vi drive in på Mc. Så denna vecka har de blivit mat därifrån 2 dar..

Annars har jag mest spenderat em och kvällen hemma. Jag fick ett ryck och storstädade på min lilla toalett. Var ett tag sen sist såde var ganska dammigt. Sen blev de även en vända med dammsugaren. Innan jag var och tog in Ari så åkte jag förbi jobbet och solade lite.

Nu sitter jag i soffan och är halvdöd, men kan inte lägga mej riktigt än. för jag ska bjuda på en auktion på tradera som går ut strax efter 22..


Charlie i sin nya bur, tog ett litet tag innan han gick in i den..


Charlie fick en mjukisgran som piper, först var han lite rädd för pipet, men de gick över efter ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback