Onsdag

Oj jag har inte skrivit sen i fredas....

Idag är jag ledig och vet ni, då regnar de. Jag som hade planer, klippa gräs och köra Ari. De ena kan ja ju iofs göra, men vet inte om jag har nån lust. Men vi får se längre fram på dan....eller eftermiddan eller kvällen..

Igår var jag till Blnge och fixade naglarna igen. Sen var jag på ÖoB en vända, köpte lite smått och gott och ett par nya "short Chaps". Behövde verkligen ett par nya, för min gamla är väll en sisådär 10 år och håller knappt ihop. Var även in på Lidl och köpte hundmat. Sen innanjag åkte hemåt, var jag och Linda på Max och glufsade lite.
När jag kom hem tog jag Charlie och gick en halvtimmes promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback