Onsdag igen då.

Ja då har man jobbat 3 dar efter semestern. Första dan var seg, men både igår och idag har de gått bra. Är inne i jobbet redan och känns inte att man vart ledig i nästan 4 veckor.

Igår efter jobbet gjorde jag inget speciellt. De regnade så gott som hela dan. Idag däremot har solen strålat hela dan. Så efter jobbet tog jag en tur med Ari.

Imorrn är jag ledig, menmåste förbi jobbet för vi ska ha ett möte som de är bra att jag är med på. SÅ den tiden får jag ta ut i komp sen.

Nästa fredag(28/8) kl 18, ska jag med Ari tillsammans med Yvonne(en enhetschef) och hennes häst även den en travare, rida en lektion. Vi har bokat in en kvinna från Borlänge och så har vi bokat och hyrt körhuset i 1 timme. Ska bli jätte spännande. Få se hur de går och va vi tycker, är vi nöjda ska vi ta fler lektioner. Få se även om vi får med nån mer, för desto fler desto billigare blir de. Men så här första gången kan de va skoj och bara va vi två, för då kan hon rikta in sej på bara oss...Så fortsättning följer ang de.. =)

Kommentarer
Postat av: Malin

tackar så mkt :D ville göra den enkel bara!

2009-08-20 @ 17:06:15
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback