Måndag 3,e augusti

Kom hem för en stund sen efter och ha jobbat på travet. Det var årets sista måndagstrav. Nu är de inte trav här igen föräns i september.
Sov till 11 idag, sen städade jag lite och drog sen till stallet och gjorde iordning. Sen åkte jag över till banan och träffade Fi lite.Var där en stund innan de var dax att åka och handla lite och hem och fixa mat.

Har anmält Charlie idag till utställning i Högbo(Sandviken) den 5;e september. Jobbar den dan, men får väll antingen försöka byta eller ta semester. Lättast är nog  och ta semester eftersom jag har en delad tur den dan.

Imrgon har jag tänkt och köra Ari. sen skulle de behöva klippas gräa nu igen, fan va de växer.. men men iofs bra, för ju mer timmar jag klipper desto mer pengar blir de ju och hämta sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback