Torsdag, sista april

Jobbat idag, sista dan för denna vecka, slutade kl 15, för ovanlighetens skull.
=)
Vart på bolaget, lagat mat och hämtat ut mitt nya slutsteg som kom idag, kan man kalla raket fart. Så imorrn har S lovat och koppla in de, få se om han håller de nu då :P

Sen har jag vart i stallet och kört Ari, men halvägs i skogen vart han halt =( strax innnan jag märkte de, snubblade han till på nå vis med bakdelen, så jag vet inte vart han gjorde sej illa, ser inte vilket ben han haltar på heller. Inget är tjockt eller varmt. Men märkte att han ömma i ryggen så jag vet inte jag. Så nu har han BoT på sej, och är linimenterad på ryggen. Bara och hoppas att han kryar på sej snart.

Nu ska jag kila in i duschen, ska nog ut och kika en sväng ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback