Torsdag

Idag är de riktigt "april" väder ute. De är snöblandat regn =(
Har fått min efterlängtade sovmorgon nu iaf. Ska sammsuga lite om en stund, sen åker jag och hämtar hö. Han jag köper av ringde mej från lassarettet igår och sa att jag vet ju vart höet finns så jag kan åka och hämta, kan hända han får komma hem idag oxå.

Körde Ari igår, och jisses va nöjd jag är, tror "poletten" börja trilla ner nu, jag körde 5 yttervarv runt hela travet och som han stegade på =) han gjorde illa sej på ena framknäet så ev måste jag testa och ha på han knäkappor. Ska se om jag hittar några bättre begagnade på Tradera, om inte de finns nån jag känne som vill låna ut så jag kan testa för att ev senare få köpa.




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för titten :)

2009-04-16 @ 11:28:49
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Vad har han för storlek?

2009-04-16 @ 15:52:10
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback