Tjinga

Jaha då har man ännu en gång insett att hockeyn går före allt annat =/ så ikväll blir de inge Grey´s och kolla på.. Ja ja blir en tidig kväll idag me då antar jag. Men de kan ju vara skönt de med.

De regnar ute, vilket är bra, för då försvinner snön fortare, men de blir ju så kletigt och allra helst när man har lill grisen som älskar att lorta ner sej..Och drar in en massa, men så är de ju när man har djur...

Har iaf slagit på Ari den tappade fram skon, har ju planerat att köra imorrn så, får väll avvakta tills Å kan. Så nu hoppas jag skon sitter tills dess. Men får försöka köra lugnt. Kom ju på igår att jag ropade ju in ett par stegtömmar på tradera i somras, jag har fortf inte använt dom, men nästa gång jag kör ska ja ta dom, har förlängt dom med handstropparna från mina andra tömmar så de blir ett steg till och ta i... Ska bli kul och testa iaf =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback