Hemma nu..

Kom hem för lite mer än 1 timme sen.
Har gjort lite pannkaka och käkat för jag var vrålhungrig.

Jag och syster började shopping vändan med att gå och luncha, vart en räksallad på ett ganska nyöppnat ställe. Sen gick vi från affär till affär. Hittade inga jeans i min smak, men köpte 2 st tunikor som mer liknade klänning en i svart och en i nån aprikos aktig färg. Sen var vi in på Clas Ohlson en sväng, där köpte jag 10 pack cdskivor lightscribe, eftersom min nya dator kan skriva direkt på skivan, och så inhandlade jag en ny nästrimmer då min gett upp. Efter de begav vi oss till Gallerix så jag kunde köpa en ny ram till min förstoring som jag gjort på Ari.

Trötta och kaffesugna gick vi hem och drack kaffe. Sen fortsatte jag mot Borlänge och in på Kupolen, provade 2 st par jeans inne på Vero Moda men bad att får lägga undan dom ett tag för att se om jag hittade nå andra. Hittade ett par uppe på Espirit. Så dom bestämde jag mej för, och handlade man en nederdel så fick man 30% på en överdel, så de slutade med att jag gick ut från den affären med ett plagg mer än beräknat. Men nu har jag iaf ett par nya jeans =)

Ska försöka ta kort p de jag handlade senare och lägga upp här.

Btw, har fått leveransrapport från Nardik, där jag beställde mitt slutsteg att de är skickat, så vem vet de kommer kanske redan imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback