Annandagpåsk

Idag har de vart trist väder nästan hela dan, de har spöregnat. Så på lunchen fick Ari komma in, trots att han hade vintertäcke var han dyngsur och skakade.

Har dammsugit efter jobbet och efter de gjorde jag stuvade makaroner och korv. Sen var jag upp och körde Ari, idag kändes han toppen fin. Men våran otur förföljer oss, idag åkte höger framsko av =( försökte få på den men lyckades inge bra idag och fick så ont i ryggen, ska testa imorrn igen få se annars måste jag ringa Å och be han komma.

Linda vart iaf utskriven idag från Mora. Provena idag visade bättre än igår, och dom kom väll inte direkt fram till nåt. Hon har fortf ont i magen, så jag hoppas verkligen att hon kryar på sej fort =)

Nu ska jag ta och göra mej klar för att sova.

Natti på er och sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback