Trött så tröött

Gah snacka om att jag är trött... Var trött redan när jag kom hem från travet. Har iaf lyckats hålla mej vaken, men nu känner jag att de strax är dax att valla en sväng med Charlie, sen får de bli sängen. Var och solade en liten vända nu på kvällen oxå innan jag var upp och tog in Ari och fodrade kväll, bränner som fan i ansiktet just nu och är röööd som bara den, menjag hoppas de lägger sej tills imorrn.

Btw, de har blivit ändrade planer angående presenten från Linda, som jag skrev om i  ett tidigare inlägg så skulle jag ju få välja nåt från forever21.com, för hon skulle skicka efter en klänning därifrån. Nu blir de inte så, för hon har beställt klänning från ett annat ställe.. Men tack ni som skrev vad ni tyckte va fint.. Lovar att tala om vad jag får istället.. Om hon nu fortfarande vill ge mej nåt^^ men de hoppas jag.. Hihi....

Nä nu så folks orkar jag inte mer för idag.. Så jag önskar en god natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart jag vill ge dig nått fortfarande=)

2008-09-19 @ 21:41:37
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback