Se där

Nu har jag träffat Fi en vända, vi var och handlade lite tillsammans. Sen åkte jag själv och solade lite..Har tatt in Ari och nu sitter man då här igen.. Tänk att man aldri får nog, trots att jag mestadels på jobbet oxå sitter framför datorn..
Klockan 21 är de CSI, så innan dess ska jag duscha och fixa lite.

Funderar på att ha en liten förfest/födelsefest (i efterskott) på marknads lördan här hemma, men skulle ju ha nå och bjuda på. Nå enkelt eftersom jag inte älskar att laga mat, så jag tänkte kke en sallad med pain riche elelr ost och kex och vindruvor.. Eller har du något annat bra förslag??

Kommentarer
Postat av: lena

Vi har en labbe som är 3år och 8månader, men han har fastnat i valp stadiumet hehe:)Det du tänkte bjuda på tycker jag låter perfekt. Ha en trevlig kväll kram lena.

2008-09-15 @ 19:35:51
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback