Ja just ja..

I lördas på dan så gick Ari ett snabbjobb. Stoffe var över och hämtade honom, och hör och häpna, han cyklade med honom och han gjorde ingenting! Med mej när jag ska gå över med honom på banan, så trippar han och håller på så jag är helt förstörd när jag kommer fram.
Sen värmde han honom i 4 bakvarv och han låg inte alls på som han gör med mej. Stoffe testade att ha "helstängt" på och de gick kanon bra. Sen körde dom ett jobb på 2640 m. Han fick va på han emellanåt, men han svarade iaf på de Stoffe ville. Jag jobbade ju i lördas så jag var tvungen att åka ner och jobba igen, så jag hann inte se allt, men Stoffe var iaf nöjd med honom, och naturligtvis jag me efter att han berättat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback