God morgon x3

Gick först upp klockan 5:30 åkte och släppte ut Ari. Kändes så skönt att veta att jag skulle få åka hem och lägga mej i några timmar till.... Somnade om, drömde en hel massa konstigt, tyvärr fick jag inte drömma klart för 7:50 ringer min mobil, eller vibratorn va på så de vaknade jag av. Nej tänkte jag jag orkar inte jobba xtra, för jag trodde de ju va jobbet, men sen slog de mej att dom ringer inte gärna in folk som jobbar heltid. Jaha bara upp och kika vem de var, ett nummer jag inte kände igen.. slog upp de och de visade sej vara grannen till stallet!! Hmm undrar va han vill 8 på morgonen?! Hann inte fundera länge då de ringer på hemtele och de är en tjej i andra änden som hade hästarna i mitt stall förut. Då hade grannen till stallet ringt henne och bett om mitt nummer för Ari var ute och lös och sprang runt. Jaha bara och dra på sej kläderna igen, hoppa in i bilen och åka upp. Och mycke riktigt, där på stallplanen stog Ari och käkade gräs. Bara att gå fram och sätta på han grimman och leda in han i stallet de. Gick och kikade på hagen, vart han tagit sej ut. Och han måste ha fått panik av något slag för han har remmat igenom både eltråd och träribban jag har som grind. Fixade till de och släptte ut han igen. Åkte hem och då var klockan strax efter 8, så jag tänkte väll att jag åtminstonde kunde lägga mej en stund till och bara vila lite.... Men jag somnade om och vaknade nyss strax efter 10. Så de vart en väldans konstig sovmorgon för min del idag..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback