Done that!!

Nu har jag hö hemma igen, vart 30 balar så de räcker nog ganska precis 1 månad.
Nu på kvällen var jag och solade. Sen så tog jag Charlie och skulle ut på en rask promenad igen.. Fick sällskap av Tommy, som oxå var ute och gick, träffade på han lite längre bort här på gatan.. Så nu har vi bestämt att vi ska gå tillsammans imorrn kväll oxå. Går ju alltid lättare att gå när man är fler, och roligare oxå dessutom =)

Ska snart kolla teve, CSI, spännande fortsättning sen förra måndan så de vill jag absolut inte missa. Sen efter de är de nog dax för sängen. Jobba imorrn igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAn säger tack hehe

2008-09-23 @ 08:58:03
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback