Tjugosjunde oktober

Pust.
Låååång dag på jobbet idag. Häcken full som alltid numera. Får bara mer och mer att göra och fler och fler gamlingar som behöver hjälp. Visst de är bra då har man ju fortf ett jobb kvar, men de är lite mycket just nu.

De är redan mörkt ute, så numera efter jobbet när jag slutar klockan 16 kommer jag inte hinna köra Ari nå alls, visst jag kan ge mej ut i mörkret men de är inte så roligt, dels är jag lite mörk rädd, sen har jag en häst som är rädd för så mycket så han skulle nog bara skrämma mej mer. Men nån kvällmåste jag ju ut för annars kommer han stå så länge, tur iaf han har bra grundkondition.
Nu ska jag ringa syster en sväng innan de är dax att åka upp och natta och mata Ari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback