Tisdag..081021

God morgon!
Bloggade aldrig igår, för jag var lite stressad. SOv länge, sen käkade jag frukost och begav mej till stallet, körde Ari en vända. Pigg och glad som vanligt..
Sen hem, käkade lunch, duschade och snackade med Linda en sväng. Stack sen ner på VC och hade deligation en timme. Efter de upp och tog in Ari, och var hem och rastade Charlie. Sen drog jag till Blnge. Jisses va´de blåste efter vägen. Och värre var de på banan. Blåste näst intill storm. Gick iaf bra att jobba. En stor besvikelse var Maharajah, han kom bara 2:a. Han körde med spända "linor" in i mål, och jag tror att många både spelare och övriga undrade varför inte Örjan körde på honom på upploppet...De snackades efter loppet att domkörde så där för att spara på honom till finalen, men de är ju fel mot spelarna om man inte försöker köra så hästen vinner...
Travet var slut strax efter 22, sen bar de av hemåt..Hemma i R-vik strax efter 23, var och gav Ari mat. Sen hem och rastade Charlie. Var ap trött, så jag stupade i säng......Men inte fan kunde jag somna inte.. halv 2 var jag fortfarande vaken..så inatt har ja inte fått mycket sömn alls och de känns verkligen idag=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback