Satan i Gatan..

De blåser som bara den ute. Gick nyss en vända med Charlie och höll nästan på att blåsa bort.. Så de stämmer nog som dom lovat tidigare att de skulle bli lite storm liknande denna helj oxå...Hoppas bara de ger sej tills imon på dan när jag ska ut och köra Ari..

Bowlingen gick iaf bra. Jag och Marika fick lika poäng och vann i första serien. I andra hann vi inte klart, men jag vart iaf tvåa...Vi slog killarna med hästlängder kan jag lova.. Iofs var inte dom särskilt nyktra, hade dom vart de kke de hade gått bättre för dom. Stannade kvar ett tag efteråt och höll Marika sällskap, hon skulle jobba på Black Jack bordet nu fram tills dom stänger. Och så väntade jag ut poliserna som hade kontroll alldeles ute vid vägen, ville inte riskera att bli stoppad och få riva solfilm eller få böter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback