Pust, suck o stööön..

Jaha ja, lyckad tvätt dag.. eller inte! Har haft tvättstugan idag, stoppade i en tvätt imorse innan jag åkte till jobbet. När jag kom hem på lunchen och skulle rasta Charlie satt de en lapp på dörren att maskinen gått sönder igår och att dom glömt och sagt till. Men vid 13 tiden idag skulle vi få en ny..=)
När jagkom hem efter jobbet, stoppade jag i en tvätt.. och trodde att den skulle va klar innan jag skulle åka och handla me Fi och ta in Ari.. men tji fick jag. Så jag åkte och uträttade allt jag skulle och hem igen..och tänkte att nu måste den ju bara va klar.. men Nääää.. då märkte jag att den stannat av på nå vis.. så jag gick upp till grannen och bad han komma och kolla.. De visade sej att kopplingen från kranen som vattnet går igenom vidare till slangen att den var knasig.. Så vi lagade de provisoriskt tills imon så får han som installera maskinen komma imon och fixa de.. Så nu har jag hängt första tvätten och den andra tar jagin imon när jag vart och släppt ut Ari. Tyvärr hann jag ju aldri tvätta de jag skulle. så de var bara och ringa mamma och höra om hon kunde kolla om deras tvättstuga var ledig imon eller lörda eftersom min är bokad så jag kan tvätta upp resten.. Och jag hade en jäkla tur så imon mellan 13-16 ska jag tvätta där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback