Kväll

Nu är jag äntligen hemma efter en kall kväll på travet. Som tur var höll de uppe och regnade inget.. elle jo nån droppe kom de men inte mycket alls...
Innan jag åkte och jobbade svängde jag förbi Linda som var hemma hos Jonas, för hon ska bo hos han i heljen. Så då fick jag mitt paket, som innehöll sex olika saker..: En tub LDB glittering shower, en flaska Garnier fructis Style hårspray, en burk Body butter autumn fruit, en ögonskugga innehållande 4 olika färger Hello Kitty, ett lip gloss, en liten flaska 10 ml Scentups eau de toilet vanilj parfym... TACK så jätte mycket för alla preseneterna Linda =)

Eftersom jag inte har ngn digital kamera att ta kort och lägga upp och visa vad jag fick så får ni hålla till godo med original bilder somjag letat efter, hittade på allt utom body butter..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback