Howdy dude!

Nu känner jag mej nöjd.. Körde Ari precis somjag tänkt.
Vart dessvärre ingen motionsrunda, istället följde jag med Tommy och Torstensson upp till V-byn och käkade.. Götta..

Efter de var jag me Tommy hem och kollade hur han bodde eftersom han flyttat för ett tag sen och jag inte kollat hans lgh. Klappade ävenhans lilla orm.. ja inte det ni tror utan hans lilla Majsorm Loke... Lite slemmig, men jag våga klappa honom, men jag håller mej till djur med päls och som är större... tog ett kort oxå på den, men orkar inte ladda upp den nu.
Ska snart lägga mej och kolla på Hells Kitchen på tv 3.
Sista arbetsdan imon för denna vecka, känns bra, skönt med sovmorgon i 2 dagar...

Najtiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback