hejsan heej..

Morrn morrn.
Ja jag är vaken tidigt idag. Anledningen är ju att jag ska åka över till Blnge på Romme travet och jobba där idag. Ska ju hinna rasta Charlie innan och käka frukost och göra mej iordning. Vill ju inte se ut hur som helst när man ska dit och spana in en massa snygga kuskar som kommer ^^ Tar ju lite tid att åka dit oxå. Efter travet tänkte jag försöka åka in på Aubiose och kolla lite, älskar att gå omkring där, finns så mkt man vill ha. Hoppas att dom har lite fynd...

Ska göra en till sak oxå, men de tänker jag inte skriva om här, för de finns alltför många nyfikna som inte har med de att göra. Istället berättar jag själv för dom jag vill ska veta...


Kommentarer
Postat av: Linda

Smaaaart av dig=)

2008-10-13 @ 12:41:03
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback