Freezing kallt

De är så jäkla råkallt ute. Inge skönt alls, dessutom har jag knappt nån värme inne, har nyss vart ut i pannrummet och kollat på fjärrvärme grejset, vred upp lite, men de är fortf ljummet på elementen. Så nu har jag tänt lite värme ljus.. Hoppas verkligen de blir varmare snart för de är fan inge skönt här inne..

Var och solade i 15 min innan jag var och tog in Ari, kände att jag ville ha lite färg+ att jag fick värma mej lite.
Nu sitter jag här och håller på att färga ögonbryna så ska jag väll plocka dom sen om jag orkar..


Inge bra på teve heller inte föräns klockan 22 då de är Hells Kitchen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack så mkt monkan :D vilken tur att jag får någon att skratta i alla fall :P allt bra med dig eller? ska du till falun i helgen?? kram Malin

2008-10-30 @ 21:23:24
Postat av: Linda

Fan vad skönt och sola

2008-10-30 @ 22:36:38
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback