Bedtime..

Nu är de dax för bingen för våran del..Eller ja iaf för mej.. Charlie skulle nog kunna busa länge till.
Har kört Ari och idag var han piggare än piggast, han "nöp" flera gånger och försökte och slå, han gör de inte för att han är dum, utan för att han mår bra och är pigg och glad. Ett mycket bra tecken, trots att de kan vara lite otäckt ifa han skulle råka slå så högt så han träffar...
Fick besök i stallet av X:ets dotter och en kompis, sen mullrade de till och en Roadrunner kom inglidande för att hämta dom..
När stallet var klart tog jag och Tommy våran motions runda. När jag kom hem märkte jag att Charlie blödde från en trampdyna, och innan jag fick det att sluta så hade han blodat en hel massa i vardags rummet, men nu är han omlagd och har ett bandage på tassen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback