Äntligen hemma..

Så ja, nu var jag hemma igen. Vart en kall och ganska lång dag på travet. Näst intill snöstorm, har blåst och yrt hela dan. Annars har de gått bra. Fick vara hästhållare i Zornloppet, som vanns av Jan-Olov Persson med Åkres Bus. Fick sitta upp bakom henne i vagnen när J-O vart intrevjuad^^ en sån häst skulle man ha...

Efter travet var jag hem, rastade Charlie och stoppade in vinterdäcken i bilen. Åkte ner på OK/Q8 och hyrde tvätthallen och bytte däck, så nu känns de lite mer säkert att åka.. inte för att jag tror att snön kommer stanna så länge, men nu är de iaf gjort. Sen var jag hem till mammsen, syrran hade ju kommit på eftermiddan, vi käkade, gav mamma presenterna och åt lite blåbärspaj till efterrätt.
Har tatt in Ari, och nu sitter jag här och är sååå trött, vill ta en dusch, men väntar på att Linda och Fredde ska komma med lite alkoholhaltiga godsaker ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag har haft en bror till Åkres Bus och den var för att sammanfatta sig kort - tokig. Fast det var säkert PÅlex K och inte modersgenerna som var dåliga ;-)

2008-11-01 @ 17:04:56
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback