Update

Är förmodligen en inflammation i min armbåge. Tog både sänka och temp, inget visade nåt. Sen fick jag träffa en sköterska somkollade på min armbåge. Har vätska i den. Hon la om med ett alsolspritomslag och sen lindade hon armen. Ska sitta på tills fredan så ska jag göra ett nytt omslag. Hon sa även åt mej att åka på apoteket och köpa Voltaren-T, som jag ska äta i minst en vecka. Har de inte blivit bättre ska jag återkomma.
Sen ska jag i största mån undvika att sitta och jobba vid datorn på jobbet(hur nu de ska kunna gå) men jag ska prata med mina chefer imorrn och förklara problemet. Sen måste jag få en "grej" som man sätter på skrivbordet framför tangent borde där händerna ska ligga och armarna blir utanför. Min armbåge får inte ligga mot skrivbordet...

Bara och hoppas nu att detta går över...

Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Skorna från Jeffrey Campbell hittar du här:

www.jildorshoes.com

Eller genom att följa länken jag hade i inlägget :)

2008-11-19 @ 19:08:58
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback