Lördag kväll o vilken härlig kväll ^^

Haha jaa eller inte. Händer inte så speciellt mycket här. Djuren, datorn och teven är mitt sällskap ikväll, men de duger bra de me ;)
Aja är iaf min första "vita" helj på länge, bra länge. Men känns otroligt skönt. Är ju faktiskt skönt dan efter när man vaknar och mår bra, även om man oftast har kul på kvällen när man festar. Men segheten och tröttheten kan ju bara va för mycket ibland. Anledningen till att jag är nykter är ju för att jag jobbar hela denna helj, och jag har inte ens  "bara" tagit mej en öl varken igår eller ikväll..De ni =) 

Nä nu ska jag kika vidare. Ha en toppen kväll och fortsatt trevlig helj.
Kraam

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahhahahahahha jaaaa va fan, tur jag kunde roa dig=) Vad gör du då eftersom du inte är på msn?

2008-11-15 @ 21:58:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: samuel

fin blogg

2008-11-15 @ 22:11:59
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback