Hemma.

Ja då var jag hemma i R-vik igen då.
Mycket folk ute och shoppade idag, antagligen passar Alla på nu efter lön. Hittade iaf några julklappar och även en ny bh till mej ;) Inte snyggaste färgen kke, men den satt bra och de är väll de som är huvudsaken, eller tuttsaken i detta fall.. Hahaha
Efter Blnge åkte jag över Falun, så var vi in på SIBA en sväng, jag kom ut därifrån och har bytt El bolag, ja du läste rätt. De verkar jätte bra och jag betalar så dyrt för min el så jag kan ju iaf testa. Sen var vi in på ICA Maxi och hälsade på Linda och smakade på lite skinka. Köpte med mej lite hem, så senare blir de att göra toast med skinka, ost och tomat på ^^
Syster sprang in en snabb vända på Plantagen, men de orkade inte jag, så jag satt i bilen och väntade. Sen körde jag hem henne och de hon handlat innan jag styrde kosan hemåt och här är jag nu...
Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag ska ut igen och ta in Ari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback