God Morgon solstrålar!

Idag ställde jag klockan på 05:30 för att åka upp och släppa ut Ari och samtidigt mocka och göra allt klart. Sen tänkte jag somna om i nån timme så jag ställde om klockan på 9. Tjiii fick jag, höll på att somna och börja drömma nå riktigt skumt, då vaknade jag till av något. Låg i nån sorts dvala och va nånstans mellan sova och vaken, då börja kanin(jäveln) tugga på gallret. Gaaah snart åker han ut. Så jag klev upp strax efter 8 så här sitter jag, de vart alltså ingen direkt mer sömn för min del idag. Tur jag är ledig imorrn oxå så får jag försöka mej på en sovmorgon då istället.

Ska göra mej iordning om en stund för att senare bege mej till Blnge och möta upp min kära syster. Få se hur länge vi orkar shoppa. Sen får vi se om jag tar vägen hem över Falun och passar på att kika in på ICA Maxi och hejja på Linda. Jag skulle få prov smaka på lite olika skinkor m.m. om ja kom förbi ^^

Hoppas nu att jag hittar lite julklappr och även nå kul till mej själv. Skulle behöva ha nån ny topp och även en ny bh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback