.........

Nu har jag kört Ari. Pigg som attan idag, men de är juh förståeligt eftersom han stått i 1 vecka. Vart ingen lång tur idag, tänkte ta de lite lugnt, men de var ju lättare sagt än gjort.

Är något fel oxå på Telia nätet, de går inte att skicka sms, så jag ringde upp och frågade var de var för fel. Tydligen en driftstörniing, men dom arbetar på de så förhoppningsvis kommer de att funka under eftermiddagen.

Dammsög lite när jag kom hem. Och nu sitter jag och söker lite på bärbara datorer. Vill ha en.

Bjuder på lite kort på 2 av mina älsklingar. Kolla Charlie´s stil, han sitter med rumpan i soffan och frambena på golvet =D
Charlie
  
Ari


Klicka på dom små bilderna så blir dom större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback