Utmaning...

Fick en utmaning av Linda

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner

1. När gick du upp idag?
Kl.06.00

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Det kommer jag inte ihåg för de var så längesen jag var på bio...

4. Favorit TV - program?
Hmm...Greys ANatomu, Ugly Betty och Desperate Housewives

5. Vad åt du till frukost?
En macka och varm choklad.


6. Vad är ditt andranamn?
Elisabeth.

7. Din favoritmat?
Tacos, pizza eller nå grillat.

8. Vilken mat gillar du inte?
Lever, pölsa

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Ingen speciell just nu.

10. Vilken bil kör du?
Volvo.


11. Vilken är din Favoritmacka?
Räkmacka.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Otrohet, falska människor

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och nån topp

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Las Vegas

15. Favoritklädmärke?
Har inget..


16. Var vill du dra dig tillbaka?
På en fin gård nånstans där de även finns stall och plats för en massa djur.

17. Favorit tid på dagen?
Kvällen.


18. Var är du född?
Östersunds BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Trav


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Inte en aning...


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Se ovan

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola


23. Fotboll eller ishockey?
Hockey!!!

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Hmm.. ingen direkt morgon människa mer åt nattuggla..

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej inget speciellt, de allra hemligaste delar jag med mina bästa vänner, bloggar om de mesta, dock inte allt..;)

27. Vad ville du bli när du var liten?
Oj, det kommer jag inte ihåg, men säkert ridlärare eller nå med hästar eftersom jag alltid hållt på med de.


28. Bästa barndomsminnet?
Öh.. har inga, eller jo de har jag säkert, men inga jag kommer på nu.


29. Varit i Afrika?
Nope.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nä, men toan i skolan när vi gick ut 9:an och en bil..

31. Varit med om en bilolycka?
Mjo när jag var liten vart vi påkörd bakifrån av en annan bil.

32. Favoritdag i veckan?
Helj så klart när jag inte jobbar.


33. Favoritblommor?
Rosor.

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Max.

35 Äger du en cykel?
Japp två stycken..


36. Vem fick du senaste mailet från?
Syrran


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen, gillar inte att ha saker på krita.

38. Läggdags?
När jag blir trött...typ allt från 22 till långt senare...

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas.

40. Senaste personen du delade en middag med?
oj...de var längesen ja delade en middag med någon..


41. Vad sysslar du med just nu?
Svarar på de här.

42. Favoritfärg
Svart, lila och grå.

43. Hur många tatueringar ?
En men vill ha en till..

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Lägger ut på min blogg, få se sen hur många som svarar.

Jag utmanar
Sandrah

Förresten, min blogg är högerklicks skyddad så de går inte att kopiera detta av mej, men gå in på Nygifta Frun´s Blogg och kopiera allt där...
=)




Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha du vill åka till Lasvegas. Ska du spela bort alla dina pengar då el?

2008-05-14 @ 19:07:49
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Cim

Hej!!! Kul att du gjorde utmaningen... Antingen är jag dum eller så totalt korkad, varför högerklicksskyddar man bloggen???
Kram o ha en underbar kväll...

2008-05-14 @ 20:34:38
URL: http://nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Sandrah

Hallå! Jag antog utmaningen ;-) Kramar

2008-05-14 @ 23:10:55
URL: http://mylifeandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback