Så där ja...

Nu har jag fördrivit hela eftermiddagen med Sofie. Vi har vart på byn en sväng, Fi köpte nya gardiner och jag köpte lite smått och gott. Sen åkte vi upp till travet en sväng, men de var så kallt så Fi ville hem en sväng och klä sej lite mer.. De var då vi fick chansen..hihi.... Mitt span kom och gick och skulle hem så naturligtvis (gentlekvinnor som vi är^^) stanna vi och fråga om han ville ha skjuts hem i regnet och de ville han så vi körde hem han och vovvarna=)
Efter de åkte vi så Fi fick mer kläder på sej sen var vi och köpte med oss varsin pizza och åkte upp på travet igen och kollade på P-lopp. Har regnat hela kvällen, kallt och trist. Och de var en överlycklig Ari jag tog in, han frös så han skakade trots att han hade sitt regntäcke på sej.
Imon är de jobb som gäller, jag och Maria ska åka upp till Furudal och kolla och lära oss lite och se vägar och liknande eftersom vi planerar åt dom. Så de blir väl en heldag där. De roliga ska iaf bli att köra nattpatrullens nya bil..en Mitsubishi.
Nu dax att kolla lite på teve..


Wilmer leker Magnus Uggla ^^ En viss likhet eller hur =D



Kommentarer
Postat av: Linda

hahahhahha snygg

2008-05-15 @ 22:22:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback