Partaj

Jajjamensan nu strax drar jag iväg på lite partaj, kameran är med få se om de blir nå roliga bilder...
Har iaf kört Ari på dan och de gick super bra me tanke på att vi gjorde ett jobb själva.
Har träffat Fi lite nu på eftermiddagen och så var vi upp på banan en sväng och plocka ner party tältet som vart demolerat av all snö i lördas.  Pratade en sväng med spanet oxå ;)
Näj nu ska jag göra mej klar. Och dra ut alla kontakter till datorn, ifa de blir åsk skurar som dom sagt. Vill ju inte bli av med ännu ett modem i ett åskväder.
Ha en trevlig kväll.
Puss...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hej! Ang. dina stallkamrater så håller jag med om att det är konstigt att de inte byter box åt hästarna? Varför liksom? Tråkigt också att de aldrig är där och pysslar med de stackars djuren. Vad jag däremot måste säga att jag inte tycker är konstigt är att de inte får gå ut förrän 8, vilket jag tycket är en helt rimlig tid. Att ta in dem 19 eller senare är väl också bra eg? Då får de ju vara ute en hel del. När vi har våra inne (om vi har det på vintern) så går de ut ca kl 8 på morgonen och sedan in mellan 20-22 på kvällen. Jag vet några i grannbyn som aldrig var ut och gav sina frukost förrän kl 11, det du....usch....och Hilding fick gå in kl 13.30 där han bodde innan han kom hit. Fast det där med maten....fy....nä, fri tillgång på hö ska de ha! Får de höbuk så får de ;-) ha så roligt på festen ikväll!

2008-05-20 @ 20:02:09
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback