Onsdag

Nu är jag mätt och belåten, har nyss lunchat en sallad. Sitter på planeringen idag men är redan klar med de jag ska ha gjort, få se om jag börjar skriva lite svar till utmaningen som jag fått av Linda...
Efter jobbet idag ska jag till min hyresvärd och hämta pengar för krattningen. Få se oxå om jag ska börja klippa lite gräs.

Imon är jag ledig då ska jag köra ett jobb med Ari tillsammans med Åke och "Plutten", på eftermiddan ska Åke sko Ari. Åke tycker de är bättre att Ari får göra lite mer snabbjobb innan de blir nå mer P-lopp. så jag behövde aldri fråga en viss person igår om de...

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej få se om det funkar då=)

2008-05-14 @ 14:06:30
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

Hör av dig sen när du komemr hem, jag skulle behöva testa att lägga in en logga på din blogg. Som visar att jag gjort din design. Om det är okej?

2008-05-14 @ 14:46:33
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback