Mörrn mörrn

Va konstigt de är.. varje gång jag har sovmorgon så vaknar jag Alltid 9:15, tycker de är mycket konstigt, precis som om jag har en inbyggd klocka i kroppen. Nåväl har iaf sovit mycket bra i natt. Och imorse när jag klev upp för att slöppa ut Ari kollade jag på termometern och den visade på nollan, så alltså fick jag rätt i att de skulle bi frost inatt.

Har rivit ur sängkläderna nyss och ska snart bädda i rent. Ska även dra i mej lite frukost innan jag ska bege mej upp till stallet och ta en tur me min älskade pålle. Ska försöka kika på stalllbacken om jag ser en viss person och ta mod till mej och fråga om han vill köra Ari i ett p-lopp på torsdag....

Börjar jobba klockan 16 idag så ikväll missar jag Betty och säkerligen Husfruarna oxå.. elle iaf början på de sistnämnda, trist eftersom jag missar repriserna på söndag oxå.
Nä dax för frulle.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad, gå in på min blogg för att se mer info. Kram

2008-05-14 @ 09:55:45
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback