Kvällning...

Vart av med min rastlöshet förut iaf. Precis när jag skulle till att åka ner på Rvik ringde Fi. Åkte förbi och hämta henne så kika vi lite på byn i några affärer. Sen var vi in på Ica och handlade sallad och åkte hem och käkade. I 19 tiden ville Fi ut och gå, så jag tog hennes cykel och hon och Wilmer gick, vi tog vändan runt golfbyn. Väl hemma hos Fi, tog vi bilen och åkte och tog in Ari. Sen var vi in på Ica ännu en gång för Åke fyller år idag så hon skulle köpa en blomma åt honom. Sen begav jag mej hem för att kolla på Grey´s.
Nu sitter jag här och gäääspar så stort, så nu blir de en rök sen borsta gaddarna. Sen beger jag mej in i drömmarnas värld, skönt att ha sovmorgon imon oxå.
Natti på er.


Å D, de är på tiden att jag får igen min nyckel nu och du tar dina saker.

Kommentarer
Postat av: D

Säg bara när så!

2008-05-22 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback