Jobbar

Åh har en lucka. Därför sitter jag vid datorn och surfar runt lite, fast jag vet inte va jag ska kika på riktigt. Önskar jag var ledig istället, eller åtminstonde hade jobbat dag, då hade jag juh vart ledig nu..haha smart. Imon jobbar jag iaf dag och lika på lördag, sen på söndan är jag ledig.
På lördan är de tänkt att vi ska ut:  Jag, Fi, Krister och Peter(han kom idag) och så har vi chaffis, har planer på att dra till Mora, men vi får se vart de bär av.  Funderar på att grilla lite i stallet på dan, om vädret tillåter, annars låter vi nog bli eller ja de visar väl sej antar jag.
Nähä om man ska surfa vidare lite nu då innan de äer dax att ge sej ut igen...
Todelooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback