Fan va bra...

Nu är jag hemma, insåg när jag styrde in på gården att jag har inte vart hemma på 14½ timme, stack hemifrån imorse och efter jobbet bar de raka vägen upp till Sofie i stallet. Hon sådde morötter i rabatten där. Sen åkte vi och köpte mat och tillbaka upp i stallet och åt. Vi satte upp de nya party tältet (de gamla vart som ett korthus efter snödämpen) Sen har vi bara setat och gassat och mått bra i solen. Strax efter 19 drog vi till Ingels och kollade på 7 små söta saker... ;)
Nu känner jag mej riktigt mör och trött, blir strax en dusch.

På lördag har jag iaf en riktig sovmorgon, alltså jag behöver inte avbryta min sömn för att åka upp och ta ut Ari och hem och lägga mej igen, nä Jonna ska ta ut på lördag, känns jätte gött =)

Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback