Hej igen..

Nu känner jag för att blogga lite. Har juh vart lite upp och ner med mitt liv de senaste dagarna. Men men bara och bita ihop och gå vidare.

Lite update
Lördag(påskafton):
Träffade Linda och Kevin på eftermiddagen en sväng, vi gick lite på byn i blåsten och kylan, men så kul och träffa dom igen. Och lilla Kevin hade blivit så mkt större än sist jag såg honom =)
På kvällen var jag hos Sofie, vi drack lite, sen knallade vi till Bowlinghallen och kika, fast där var de nästintill stendött. Vi ficj skjuts till Caesars så vi beslöt oss för att gå in där. Kvällen vart väl inte den roligaste, men bestämde mej för att fösöka ha så kul som möjligt iaf trots viss konstiga mess. Hemma vid 01.45 ca.

Söndag(påskdagen):
Vaknade 08:30, av att grannjävlarna höll på med ngt så de gick inte att sova, så de var bara att kliva upp de, skit trött, men vad ska man göra?! Käka frukost, sen åkte jag upp och gjorde allt klart åt Ari tills kvällen. Åkte hem lagade mat och la mej och vilade, fast jag somnade av i några timmar och de var kanonskönt =)
Kvällen kom och jag fixade lite här hemma, satte in papper i pärmar, kollade teve och försökte bli trött. Vid 23 släckte jag och somnade nog ganska fort.

Så idag(måndag, annandagpåsk) har jag jobbat, och nu på eftermiddagen bara vart i stallet, körde en jätte pigg Ari, men de är inte så konstigt med tanke på att han har stått i nästan en vecka. Nu är de dusch, lite mat i magen och teve som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback