Good morning

Klockan är nu 06:12. Å vad gör jag vaken.. jo jag har vart och släppt ut Ari. Tänkte först hem och lägga mej en stund till men ja va så hungrig så jag tyckte de var lika bra att jag fortsatte vara uppe. Ska ju dra i 8:30 tiden, upp till stallet igen, mocka sen sela på Ari och gå(?) över med honom på travet. Ja vi får se om de blir gå, förmodligen kommer han småtrippa, sen när vi kommer in genom grindarna till travet, kommer han antagligen "kvasta" och säkert försöka börja trava, har jag då riktig otur att se är hästar ute på banan, kommer jag nog få ett rent helvete. Vet juh hur han brukar vara när jag sitter i vagnen och kör över där....Återstår att se, uppdaterar senare hur de gick.
Ja idag ska han iaf ut i ett provlopp(äntligen) ska bli skoj, de är hans första provlopp, ska ut i 1.35 tempo med fritt sista 200, tycker att de är lagomt att börja med. ska ju inte skrämma han i sin debut.

image170


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Lycka till! Berätta hela historien sen om hur det gick för er:)

2008-03-29 @ 16:47:07
Postat av: matilda

superfin häst! :)

2008-04-12 @ 10:04:32
URL: http://matildasandlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback