Gokväll i stugan

Snart är heljen här och jag är långledig, tjoho va skönt. Jobbar till kl 12.30 imon sen är jag ledi ända till tisdag.
På måndag ska jag och Lena till Mora en sväng, hon ska dit på ultraljud. Sen efter de ska vi kika lite i affärerna.
På lördag hoppas jag att Ari kommer ut i ett provlopp, Åke kunde inte köra så nu håller jag på att kolla efter om ngn annan kan, visst kan väl jag, men de vore bra om han kördes av ngn annan. Ska höra om Pelle kan*hoppas*.
Annars har jag inga speciella planer för heljen, utan tar de som den kommer. Känner att ngt vill jag nog hitta på iaf, men vi får se vad de blir...
Nu är klockan snart 21, och jag är trött.... Tror de blir kika på teve från sängen och hoppas på att jag kan somna bra och sova sen....återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback