Glad Jävla Påsk!

Nu skiner solen ute. Men i mitt hjärta är de som om de regnar, spöregnar! Ja vet inte vad jag ska skriva riktigt, men kan juh iaf säja att min kärlek den jag älskar har gjort slut! Han tycker inte att jag bryr mej, att jag inte visar vad jag känner osv han tycker att Ari kommer i första hand att de är "vi" och "han"...Inte vill han prata om detta heller utan skickar en massa mess, eller skickade, jag tyckte att vi borde prata med varann istället för vi är juh vuxna människor, men han anser att de inte finns nå att prata om. Men de måste de väl ändå finnas, ja menar vi har juh vart tillsammans och man släpper väl inte bara allt så där? Eller har jag fel?
Skriva på sms är juh inte så bra när man ska försöka skriva ner exakt vad man känner och tänker, då är de juh faktiskt bättre att prata, de är juh lättare att missuppfatta på ett sms än om man pratar på riktigt, och man kan förklara på ett helt annat sätt än när man skriver. Åh jag känner mej så frustrerad just nu och lessen så jävla lessen och besviken. Älskar man nån så kämpar man, eller jag är faktiskt sån, men just nu känns de så hopplöst.

Ja ville bara skriva av mej lite.. Kke skriver mer sen, om jag orkar....

image167
Älskar dej D♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad i helvete, jävla idiotkarl. Vad fan håller han på med? Nu är det andra gången han sviker dig och erat förhållande. Och den här gången är han svartsjuk på en HÄST???? Du hör väll själv hur fan det låter Monica? NEj fy faan du är värd något så mycket bättre än någon patetisk kille som inte ens TÖRS ha en diskussion med dig öga mot öga. Åhh jag blir så jävla förbannad men det är bara för jag bryr mig om dig.

Vi måste försöka ses imorn, jag åker med min faster upp till rättvik så jag vet inte när jag kommer men jag hör av mig.

Tänker på dig stumpan, kramar i massor!

2008-03-21 @ 22:46:32
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sandrah

Men gud vilken otrevlig påsk. Jag håller fullständigt med i vad din vän skriver ovan. Vilken feg stackare...det är ju mellanstadienivå. En kille som inte kan acceptera ens intressen är inte värd att satsa på. Det skulle aldrig funka. Älskar man någon så älskar man allt med den personen. Så är det bara. Och framförallt - man stöttar varandra i vått och torrt. Kram på dig....

2008-03-22 @ 17:42:18
Postat av: Sandrah

Det låter verkligen som ett sjukligt kontrollbehov. Han har ju verkligen inget med ditt liv att göra, oavsett du valt att träffa någon ny eller inte. Fast det är klart man inte går ut och gör det så där på en gång. Det låter skönt att du mest känner dig arg
och förstår att han är en skit. Och jag håller med dig om djuren, de är oerhörd tröst! Du kommer att gå stark ur detta :) Kram

2008-03-24 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback