Tjing Tjong

Söndag igen.
Vart en mycket lugn kväll igår, drack bara nån öl. Jag och Sofie käkade skinka och potatissallad och coleslaw nere på stranden, medans dom andra stoppa i sej revbensspjäll och kyckling. När vi käkat så spelade vi lite kubb. Sen vart de bara svartare och svartare på himlen. De började att blixtra så då bestämde vi oss för att packa ihop och cykla upp till A på hedslund. När vi kommit dit då brakade de lös, börja regna och åska och blixtra. Dom andra satte igång att spela poker, men då kände jag och Fi att vi inte ville va kvar så vi cykla hem istället. Så nog vart de en lugn kväll för min del.
Idag är de fint väder igen, de är 20.5 grader i skuggan..

By the way, mitt borttappade batteri jag skrev om igår, de är återfunnet =D Fi hittade de utanför sej..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha okej då mår du inte så dåligt idag då?

2008-06-08 @ 11:04:40
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback