Tjing tjong kanelstång.

Lite seg idag igen då. Stack ner till Fi igår sen på kvällen, drack lite cider och tog ngn grogg oxå. Sen cyklade vi ut och kollade folket på Rättvik innan vi begav oss in på bowling discot. Va inte så mycket folk där, så vi beställde nåt att dricka, drack ur, tänkte åka upp på parken och kolla om de var nå mer drag där. Men hade man väl betalt in sej så fick man inte komma in igen. men vi drog en liten nödlögn för vakten att vi var tvungen hem och rasta hund och om vi fick komma in igen sen utan probelm. De gick bra så då hojjade vi upp till parken betalade in oss där.. men de var bara ett litet dansställe öppet, de var de som låg där ute. Dessutom var  de bara raggare där, ingen alls vi kände igen. Så vi drog ner på bowlingen igen och va där tills dom stängde sen cyklade jag hem.
Nu ska jag ringa min syster och skvallra lite..

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeej, jag rngde dig men du var ju inte hemma=/

2008-06-29 @ 17:31:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback