Sisådär ja

Nu var de kväll igen. Körde Ari på dan, sen var jag förbi lilla mammsen och käka lite tonfiisk sallad. Efter de bar de hem. Sen nu på eftermiddan följde jag med Krister en snabb sväng till Blnge, han skulle på BRL så då passa jag på att gå in på Rusta och köpa lite slingblondering och hårfärg. Väl hemma igen, skicka Maria ett sms om jobbfesten klockan 18 som jag helt glömt bort. Så de var bara att klä på sej igen och sticka. Var meningen att vi skulle vara i Jarlstugan, men ändrade planer pg.a vädret. Så de vart på jobbet i gympa hallen. De bjöds på mat sen vart de lite lekar.. och gissa vilket lag som vann...=) japp mitt.. wohoo...de var olika stationer med olika frågor och lite pyssel.
Nu sitter jag och kollar på CSI, men är reklam så jag passar på att blogga lite.
Alvin har nyss vart ute och busat och hoppat runt, nu sitter han i sin bur igen och ser ganska belåten ut.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja just den!! =)

2008-06-16 @ 23:32:21
URL: http://sweetjay,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback