Shiit pommfrite

Vart inge snabb jobb.. istället vart de provlopp... och jag körde!!  Hum, gick dessvärre inte speciellt bra, eftersom startkommandona var ur funktion, så när främre volten körde så fortsatte vi på bakre volten att volta!! Därför kom vi juh hur långt efter som helst, hade inte en suck att komma ikapp. Det är verkligen något somAri inte behöver, han måste ha sällskap hela tiden för att någonsin fatta! Vart riktigt besviken och nu känns de som jag snart ger upp. Men envis som jag är vet jag at jag inte kommer göra de, utan de är bara och fortsätta, hoppas på att nästa gång blir mycket bättre. Ja ja nederlag måsta man ju ha ibland.. eller??

Blir iaf inget Idre imon, istället får jag vänta tills onsdag nästa vecka...Då ska hon åka neröver och då kommer hon förbi och lämnar av Benjamin eller om de blir hans lillebror, beroende på om dom som ev ska titta på lillebror imon hör av sej. Hör inte dom av sej så får jag välja vilken jag vill...

Nä nu ska jag plocka lite gräs åt Alvin sen blir de en dusch..


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Man ger inte upp för man älskar sina grabbar :) Men vad går han för tider då? Varför inte prova att kvala och så går det som det går? Med tanke på hur mkt jobb han verkar gå så borde han väl fixa ett kval? Kramar Sandrah

2008-06-26 @ 21:55:46
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har du egen travare?? :)

2008-06-27 @ 17:09:11
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback