~MåNdAg~

Vaknade vid typ 10 tiden. Hade fått ett mess av Linda, så hon ringde när hon kommit hem från henne och Kevins promenad. Vi har inte pratat på ett tag nu, så vi hade en hel del att skvallra om.
De blåser ganska mycket ute idag och är molningt, så var de inte imorse halv 6 när jag var upp första vändan och släppte ut Ari. Ska strax ut och hämta poste, få se hur kallt/varmt de verkligen är...
Ikväll är de trav här igen, så då blir de jobba av där. Annars har jag inte en aning om vad jag ska hitta på idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, vad underbart! Ja visst är dom härliga! Synd att jag inte kan ha kvar den lilla sötnosen längre.. :( Mamma vill avliva honom eftersom att hon inte har tid och jag har inte plats just nu för min älskling.. :(:(



Kramis Ha en skön eftermiddag

2008-06-09 @ 17:42:27
URL: http://koorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback