Lördag

God morgon eller god förmiddag kke.
Är ganska seg just nu. Vart en ganska "blöt" kväll igår, men skoj som fasiken =) Va på grillparty hos Katrin och Nicklas. Jag och Fi cyklade dit och Wilmer var med i cykelkorgen. Med där var även Anna, Patrik, Stoffe och Patriks hundar Bella och Mimmi så Wilmer hade nån att leka med. Vi åt och drack spelade crocket och kubb. Sen inatt då börja de åska igen som bara den, men de kom inget regn. Vet inte va klockan var när jag kom hem.

Bilen är iaf fixad med bromsarna nu, så nu kan jag köra riktigt och de låter inte illa längre=)
Nu ska ja ta mej nåt att äta.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha okej, ja du får höra av dig när du börjar piggna till. Jag vet inte om jag ska gå ner till beachen med kevin men annars finns jag ju på mobben.

2008-06-07 @ 11:50:19
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Hej! Vi fick tid på tisdag kl 9.30 så nu hoppas jag på det bästa...är så nervös. Fan om det visar sig vara något stort fel nu...då ger jag upp.

2008-06-07 @ 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback