I`m bored...

Ja har typ vart de sen tidigt i eftermiddas. Har inte gjort nå vettigt alls.. eller jo jag städade åt Alvin och sprang ett varv med dammsugaren. Sen har jag typ gjort nada!
Nu är de snart dax för sängen, fast inte riktigt än. Funderar på att kika på filmen på kanal5 som börjar strax få se vad de är för något. Ska ju upp och jobba imon så de blir ingen sen kväll för min del, som tur är slutar jag klockan 13. Då ska jag in på bolaget och handla upp mej lite, ifa de blir partaj på kvällen. Vilket jag hoppas att de blir.
Önskar att jag var på Peace& Love festivalen i Blnge idag, för Takida uppträder.. men men de blir väll fler gånger.
Nä nu börjar filmen. Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja :) håller på med både trav- och ridhästar.

2008-06-27 @ 21:12:05
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: S

Hej!!!

2008-06-27 @ 21:24:39
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback